Anmälan

Bild som visar när man kan anmäla sig och när rallypuben sker

Anmälan till Rebusrallyt 2019 öppnar den 31:a augusti 00:00 och stänger 9:e september 23:59. Här kommer allt du behöver veta om hur anmälan till årets mest spektakliga event går till.

Hur du får en startplats

För att få vara med i Rebusrallyt måste du få en startplats. Du har två möjligheter att få plats i Rebusrallyt.

  1. Anmäl dig till utlottningen. När anmälan har stängt kommer vi att lotta ut vilka som får en plats.
  2. Om du inte får en plats i steg 1 kan du vara med i utlottningen på den fenomenala Rallypuben.

Hur du anmäler dig

Du anmäler dig genom att skapa ett konto på vår anmälningssida. När kontot är skapat är du med i dragningen.

Om du har fått en plats

Om du har fått en plats och vill behålla den måste du tacka ja till platsen! Du kommer då att utses till lagkapten för ditt lag. Det innebär att du kommer att få fylla i all information om ditt lag och dina lagmedlemmar. Du kommer även vara den person vi främst kommer ha kontakt med i laget.

Observera att informationen om ditt lag och dina lagmedlemmar skall senast vara ifylld 15:e September kl 23.59.

Betalning

Efter att alla lag har fyllt i informationen om sitt lag och sina lagmedlemmar kommer vi att öppna betalningen. Betalningen görs genom att lagledaren gör en gemensam betalning för hela laget. Betalningen görs online via kort. Har du inte möjlighet att betala med kort kan du betala via UTN:s plusgiro. Mer info finns på anmälningssidan.

Om du inte fick en plats

Om du inte fick en plats behöver du inte oroa dig! Du kan fortfarande komma på släppet och/eller hjälpa oss genom att söka volontär.

 

För frågor rörande anmälan, kontakta Daniel Fehrm på natsakatrally.utn.se. Frågor rörande mat eller puben riktas till Love Magnusson på mumsatrally.utn.se.

Uppdaterad: 22 augusti, 2019